مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

دختری جوان که در پرونده قتل زنی تنها، بازداشت شده است، سرانجام اسرار جنایت را فاش کرد.

متهم دختر زن بازداشت

همشهری آنلاین - حوادث: چند روز قبل گزارش قتل زن سالخورده ای که در یکی از محله های پایتخت تنها زندگی می کرد به پلیس گزارش شد. نوه او آن روز به دیدن مادربزرگش رفته که با جسد خونین وی مواجه شده بود. به گفته خانواده مقتول، طلاهای وی به سرقت رفته بود و در این شرایط بود که فرضیه جنایت با انگیزه سرقت قوت یافت.

آنچه مسلم بود، قتل از سوی آشنا صورت گرفته بود چون قفل در ورودی سالم بود. به همین دلیل تحقیقات بر روی آشنایان مقتول و افرادی که به خانه زن سالخورده رفت و آمد داشتند، متمرکز شد. در این بین دختر همسایه که به خانه زن تنها رفت و آمد داشت، بازداشت شد. مظنون اصلی پرونده هرچند قتل را انکار می کرد اما دیروز لب به اعتراف گشود و گفت جان سالخورده را گرفته است.

او درباره انگیزه اش گفت: صورت من به دلیل ماه گرفتگی، قرمزی داشته و چشم چپم کوچکتر از چشم راستم بود. مقتول بارها صورتم را مسخره کرده بود و آن روز هم باردیگر گفت چرا چشمانش این شکلی است. این جمله را که گفت، خشم عجیبی به سراغم آمد. رفتم از داخل آشپزخانه چاقویی برداشتم و چندین ضربه به او زدم. وی درباره سرقت طلاهای مقتول گفت: بعد از قتل، تازه به خودم آمدم که چه اشتباهی مرتکب شده ام. تصمیم گرفتم برای رد گم کنی، ۶ النگوی مقتول را سرقت کنم تا مسیر تحقیقات به سمت سرقت مرگبار برود اما در نهایت دستم رو شد. وی ادامه داد: النگوها و چاقوی خون آلود را هم داخل سطل زباله انداختم.

تحقیقات از این دختر جوان توسط ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

کد خبر 875143

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha